Wat registreert kgb key logger?

Klopt het dat het programma kgb key logger alleen registreert wat er op de pc aangeslagen wordt, en niet wat een ander op een andere pc aanslaat?
Dus op pc 1 staat het programma en registreert en op pc 2 staat het programma niet en kan dus niet op pc 1 worden bewaard.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Klopt, een keylogger werkt alleen op de machine waar hij op geinstalleerd staat.
Sommige programma's kunnen wel op afstand werken, maar dan zal je ook op de machine die je wilt monitoren iets moeten installeren.
En je zal ook de eventuele aanwezige virusscanner bepaalde instructies moeten geven, daar een dergelijk proggie gauw als trojan wordt aangezien.
Wat het eigenlijk ook is.

Toegevoegd na 3 minuten:
Voor wat betreft chats e.d. zie je alleen maar de toetsaanslagen van de lokale machine, je ziet niet wat de ander intoetst.
Doch je hebt ook keyloggers die de mogelijkheid hebben om schermdumpen te maken.

Toegevoegd na 25 minuten:
Als je live wilt meekijken is het onderstaande mischien ook wel iets.
Niet echt een logger, maar daarom mischien niet minder interessant.