Op welke manier kan je gratis Movie Maker op je computer zetten?

Hoe kan je gratis moviemaker op je computer zetten

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
3.9K

Het beste antwoord

Ga naar deze site en klik op de knop downloaden installeer het pakket en windows movie maker staat op je computer suc6 :)

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/products/features/movie-maker

Toegevoegd na 51 seconden:
sorry fouten link dit is de goede http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows/downloads/get-movie-maker
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je Windows hebt, moet het er (als het goed is) al op je pc geïnstalleerd zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt
Je kan de Windows Installatie CD gebruiken of anders kan je Moviemaker hier gratis downloaden:

http://windows-movie-maker.nl.softonic.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom een link via een vage site die ook nog eens een downloader wil gebruiken? (Dat soort dingen zijn uitermate geschikt om virussen in te planten.) Het is altijd beter om het te downloaden van de maker zelf, Microsoft in dit geval dus. http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=34
Windows Live MovieMaker is tegenwoordig onderdeel van Windows Live Essentials, een reeks programma's die je als Windowsgebruiker bij Microsoft kunt downloaden.

Op de pagina in de tweede bron staat een downloadknop. Je moet bij het installeren even opletten dat je niet meer installeert dan je wilt. Je download volgens mij een algemene installer voor alle programma's waarna de aangevinkte opties worden gedownload.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is ook een losse versie beschikbaar: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=34
Alle antwoorden kloppen "een beetje", maar ze zijn geen van alle volledig.
Er zijn drie verschillende "Movie Maker"-versies die je kunt downloaden. Maar welke je kunt installeren hangt af van het besturingssysteem van je pc: is dat Windows XP, Vista of Windows 7.

Windows XP
Meestal staat Windows Movie Maker al op je computer. Als dat niet zo is (of het programma werkt niet meer), dan kun je het via de bron downloaden.

Vista
Bij pc's met Vista is Windows Movie Maker 6.0 al geïnstalleerd. Als dat programma niet op de pc staat of niet meer werkt, kun je een andere versie (2.6) installeren. Ook de opvolger van Windows Movie Maker, namelijk Windows Live Movie Maker (onderdeel van Windows Live Essentials), kun je installeren wanneer je pc op Vista draait. Dat programma biedt soms wat meer mogelijkheden dan Windows Movie Maker, maar sommige bewerkingen kun je weer makkelijker met het andere programma doen. Ik heb zelfs alle drie de versies op mijn (Vista)pc staan.

Windows 7
Als je pc op Windows 7 draait, kun je het beste Windows Live Movie Maker (dus: Live Essentials) downloaden.

Alle besturingssystemen en de bijbehorende downloads vind je op onderstaande website.
Pieter2011