Hoe kan ik snel door mijn gedownloade bankafschriften (in PDF-format) bladeren/zoeken?

Mijn bankafschriften (Rabo) zijn online voor downloaden beschikbaar als PDF. Die zet ik op mijn compu in apart mapje, hoe zoek ik snel een transactie terug zonder alle PDF-jes 1 voor 1 te moeten openen en alle individuele pagina's vervolgens door te nemen?

Toegevoegd na 24 minuten:
Bedankt voor de snelle reactie. Uitprinten is helaas geen echte optie voor mij. Liefst zoek ik een transactie terug binnen de PDF-jes en kies dan voor uitprinten. En niet andersom...waarom terug naar papier als doorzoeken digitaal zou kunnen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Amadea
11 jaar geleden
Het handigst is het om ze te printen, twee op een zijde dus vier per A4. Als je dat gewoon chronologisch doet zoekt dat het snelst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
overzetten naar word en ctrl F gebruiken om bepaalde woorden te zoeken.
Amadea
11 jaar geleden
Dat is met documenten die niet uit alleen tekst bestaan een zeer omslachtig karwei, want de tabellen in een PDF raken misvormd en feitelijk onleesbaar door het omzetten in Word.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik hoorde ooit iemand vertellen dat er een special software programma-tje voor zou zijn. Iemand hier ook van gehoord?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Rabo biedt de mogelijkheid om je transacties in verschillende formaten te downloaden, waaronder komma-gescheiden (.CSV). Dat bestand kun je heel makkelijk in een rekenbladprogramma inlezen, bijvoorbeeld van Open Office of Microsoft Excell, waarna je een prima overzicht hebt, compleet met zoek-, sorteer en indexfuncties. Goed, je moet enigszins met zo'n rekenbladprogramma kunnen omgaan maar het is een tip naast alle andere.

Het beste antwoord

Open Adobe reader
CTRL+SHIFT+F
Dan verschijnt links een zoek window.
Dan kun je in een keer in 1 map alle PDFjes doorzoeken door de specifieke map op te geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In uw map documenten toetst u in
Control + F
en voer hier uw zoekopdracht in.
Bijvoorbeeld "Groenteboer"
U krijgt dan een rij met documenten te zien waar het woord " groenteboer" in zit.
Op deze wijze kan ook op datum gezocht worden.