Hoe pas ik het formaat aan als ik een powerpoint presentatie op sla als filmpje?

Ik heb een powerpoint presentatie opgeslagen als filmpje (.WMV) alleen op het scherm waar ik hem in een loop laat draaien via een aparte player krijg ik een klein beeld.
om dat de player geen powerpoint ondersteunt en de presentatie bewegende delen heeft wil ik het opslaan als filmpje
hoe krijg ik het formaat aan gepast zo dat hij volledig beeld afspeeld op een 27" scherm (1920X1080)?

Ik maak gebruik van powerpoint 2010

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Pieter2011
12 jaar geleden
Op internet lees ik dat je bij de knop 'Video maken' kunt instellen of je HD-kwaliteit wilt: To display all video quality and size options, under Create a video, click the Computer & HD Displays down arrow.
Do one of the following: To create a video with very high quality, yet a large file size, click Computer & HD Displays. http://office.microsoft.com/en-us/powerpoint-help/turn-your-presentation-into-a-video-HA010336763.aspx

Antwoorden (2)

Moet je dat niet instellen in de videoplayer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan dit veranderen met goede video-editing software zoals Sony vegas met windows movie maker lukt dit denk ik niet. Ik zou sony vegas 7 aanraden lukt dit niet of heb je geen zin om die te downloaden (torrent) dan wil ik het wel voor je doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje Ik zal het van-de week eens kijken (heb nu niet de powerpoint presentatie bij de hand)