Hoe laat je op een bepaalde tijd een playlist beginnen?

Binnenkort is Sinterklaas en ik wil de mensen die langskomen verrassen. Vroeger zouden we de buurman gevraagd hebben om hard op de deur te bonsen en dan cadeaus achter te laten, maar helaas zijn de buren niet betrouwbaar hierzo.

Dus, wat ik nu zou willen doen is een playlist maken, die begint met hard gebons op de deur, gevolgd door een of meer sinterklaasliedjes. Ik wil graag dat dit automatisch om een bepaalde tijd begint te spelen. Uiteraard moet ik dit ruim van tevoren kunnen instellen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Van playlists heb ik geen verstand.
Je zou het eventueel ook als volgt kunnen doen:

Je laat iemand bellen, het liefst een stem die ze niet direct herkennen.
Diegene die belt is dus zogezegt zwarte piet, maar wat heeft die domme piet nou gedaan.
Hij heeft de cadeautjes in de achtertuin of op het balkon laten staan of op de zolder laten staan.
En vervolgens ga je met de kinderen zoeken naar de cadeaus.
Mijn kinderen vinden dit helemaal geweldig!

Dus in dit geval heb je de (onbetrouwbare) buren niet nodig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

King lister
Alleen is die in het engels.

http://www.supershareware.com/info/kinglister.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou een MP3 kunnen maken met een kwartier alleen maar stilte. Als je om 18:00 uur je playlist start en om 20:00 uur gebons wilt horen laat je dit bestand eerst 8x afspelen. Met het gratis programma audacity moet dit binnen een paar minuten gefixed zijn.