Hoe stuur ik in Mozilla Thunderbird een mail aan meerdere personen?

Ben sinds kort overgestapt op Windows 7 Ultimate en kwam zodoende zonder mijn vertrouwde en geliefde Outlook te zitten. Heb nu Mozilla Thunderbird in gebruik genomen maar kan er maar niet achter komen hoe ik een bepaalde mail aan meerdere personen tegelijk kan versturen.
Bij Outlook kreeg ik gewoon mijn adresboek te zien en kon ik een ieder aanklikken aan wie ik deze mail wilde versturen (ook in BCC), maar bij Mozilla krijg ik dit niet voor elkaar. Kan een mail maar aan 1 persoon tegelijk versturen. Weet zeker dat er wel een mogelijkheid moet zijn, maar ik weet het niet. Kan iemand mij verder helpen (in begrijpelijke taal)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
3.1K
Pieter2011
11 jaar geleden
Zie: http://www.veit.nl/68558-thunderbird-mailtje-naar-meerdere-adressen

Antwoorden (2)

Als ik de eerste letters van iemands naam intik komt het mailadres boven en dan druk ik op enter en dan kan ik de volgende eerste letters van iemands naam intikken.

Dit kan ook in BCC, als je begint met BCC gaat alles in BCC of je maakt er met het driehoekje links van BCC weer AAN van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik herinner me niet alle namen van iedereen, heb meer dan 250 mail adressen en moet de gewensten gewoon kunnen aanklikken vanuit een lijst. Gewoon het alfabet iedere keer opnieuw afgaan duurt veel te lang en kan ook niet de bedoeling zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je dat vaker moet doen maak ik altijd een groep, maar als het 1x is is het inderdaad lastig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat mis ik mijn Outlook toch... :(
Als je toch niet met Thunderbird eruit komt of is het te lastig. Dan kan je ook overstappen op Windows Live Mail. Dit is de opvolger van Outlook Express.