Waarom kan ik Adobe Flash Player niet downloaden?

Sinds een tijdje kan ik niet elke youtubevideo downloaden die ik wil: er staat dan "Je hebt Adobe Flash Player nodig om deze video te bekijken. Je kunt Flash Player downloaden via Adobe" en daarna verschijnt er "Deze video is momenteel niet beschikbaar".

Ik heb 3x geprobeerd om Adobe Flash Player te downloaden, en er staat op de Adobe site elke keer dat ik het gedownload heb, maar telkens als ik een video probeer te openen staat er dat ik geen Flash Player heb!

Hoe komt dit? Het is echt heel hinderlijk dat ik de meeste Youtube-video's niet kan openen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1K

Het beste antwoord

Probeer het hier eens:

http://www.downloadsoft.nl/Adobe-Flash-Player/?p=NL&gclid=CJCLjry45q8CFYWEDgod6xRp2Q

Het kan ook zijn dat het betreffende YouTube-clip offline is.