Ik heb een setje DVD+R Double Layer 8.5 GB gekocht maar nu kan de laptop deze niet lezen, wat moet ik doen?

Ik krijg als foutmelding: Kan de schijf in D niet lezen en iets over formateren maar het zijn gloednieuwe DVD's! eentje heb ik overigens wel kunnen branden dus het is best raar dat de rest het niet doet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (2)

Een beetje afhankelijk van wat, en hoe je het wil branden kan het inderdaad zo zijn dat je de dvd moet formatteren voordat je hem kan gebruiken.Een gemiddeld brandprogramma heeft hier de mogelijkheid voor; meestal verstopt onder de menuoptie extra.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik hoop dat je wel eerst gecontroleerd hebt of you station double layer discs kan lezen.