Maakt het uit waar ik mijn game opsla? (zie beschrijving)

Ik wil battlefield 3 installeren, maar omdat er geen plaats is op station C: (station met programfiles en windows er op) wil ik hem op mijn 2e station D: met genoeg ruimte zetten. Maar dan staat de game niet tussen de program files.. Zou de game het dan nog wel moeten doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Ritsuka
11 jaar geleden
ik zet alles vaak in de map D:/games, staat alles mooi bij elkaar

Het beste antwoord

Ja hoor, je kan gewoon een nieuwe map maken op D (bijv BF3) en dan bij de installatie voor die map kiezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat is geen probleem. Vaak zat gedaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als het goed is wel of vraag aan iemand die veel van computers weet of hij je schijf c en d samen kan voegen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat kan je zeker doen. ik heb het al heel vaak gedaan. zorg er wel voor dat je dus echt genoeg ruimte op die andere schijf hebt staan. anders zit je heel lang voor niks te wachten!