Ik kan geen eigenschappen van bepaalde liedjes veranderen in windows verkenner. Ook kan ik ze niet afspelen. Kan iemand mij helpen?

Ik kan van bepaalde songs geen album, artiest enzovoort toevoegen. Ik had een album gedownload. Sommige songs hadden wel alle namen enzo goed, maar een bij een paar songs staat helemaal niks. Als ik dit wil wijzigen zegt mijn laptop dit. (zie afbeelding). Ook kan ik ze niet afspelen in Itunes en ook niet in Mediaplayer. De songs waar wel alle namen goed staan kan ik wel afspelen in Itunes en Mediaplayer.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
4.2K

Antwoorden (3)

Die liedjes hebben beveiligingssoftware erop zodat het niet (illegaal) gekopieerd kan worden en dus ook geen informatie kan wijzigen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de meeste songs kan ik juist wel namen aanpassen.. Het lijkt me een beetje raar als je maar een paar songs beveiligt. En ik ben dat ook nog nooit eerder tegen gekomen..
Zo te zien is er een fout opgetreden. Kan het zijn dat het bestand nog in gebruik is is door een ander programma?
Probeer eens na een keer opnieuw op starten. Zelf gebruik ik het zeer goede freeware programma tagscanner om de Id3 tags te wijzigen. Dit werkt makkelijker en beter dan via de verkenner omdat je in 1 keer het gehele album kan aanpassen; eventueel met behulp van databases als freedb.org.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, ik heb nu dus met dat programma de namen gewijzigd. Maar nu? Hoe krijg ik ze dan op itunes, of hoe krijg ik ze goed in windows verkenner?
Uw download is gewoon corrupt
Soms kan een nieuwe download helpen, maar geeft dat het zelfde resultaat dan is het bestandje zelf corrupt.
Soms gaat dit per ongeluk, maar soms ook expres dit om illegale downloaders te ontmoedigen.

Soms zijn dergelijke bestanden wel te repareren, maar de tijd en ergernis die je er aan hebt kun je ook besteden om een andere betere bron te vinden.
Gewoon een andere downloadlink zoeken.