Ik ben net overgestapt op Windows 7 en ik zoek een mailprogramma wat op Outlook Express lijkt?

Op Windows XP gebruikte ik altijd Outlook express maar dat bestaat niet meer in Windows 7. Ik vind Windows Live Mail niet fijn. Hoe zijn Thunderbird of Office Outlook?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Thunderbird is top. Ik gebruikte het al toen het nog in netscape zat :)
Outlook is een gruwel, maar sommige mensen zweren erbij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
escape
11 jaar geleden
Hier de grootste Foutlook-vijand, tot voor kort.
Outlook 10 is heerlijk. Behalve dan dat je eerst het hele dure Office-pakket moet kopen. En dat is een mailprogramma alleen niet waard.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met thunderbird kun je ook je gmail en hotmail binnenhalen!

Andere antwoorden (2)

Windows Live Mail, gebruik ik ook, het is top!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik windows 7 en voor mijn mail gebruik ik.......
.........Windows mail.

Yep de zelfde email client als in Vista.
Deze mailclient kun je uit een vista installatie halen, maar is ook als download beschikbaar.
De downloadlinks op de onderstaande link werken niet meer,
maar met een beetje zoek en speurwerk zijn deze nog wel te traceren.

Het is aan jou of je van knutselen houd of niet.
Het is namelijk even wat werk, maar dan heb je ook wat.
Ik heb deze al sinds het uitkomen van 7 en bevalt mij prima.

Als je Windows Mail combineert met Mailwasher dan heb je het helemaal mooi voor elkaar.

Hier nog een engelse link over dit onderwerp.
http://www.sevenforums.com/tutorials/5481-windows-mail.html