Worden programma's zoals medicom die in de huisartsenpraktijk gebruikt worden ook bij de dierenarts gebruikt?

Deze vraag omdat je ook i.p.v. 'personen'- 'dieren' in dit programma kan inschrijven.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet het antwoord op je vraag niet, daarom een reactie. Ik denk dat andere programma's handiger zijn. Programma's die speciaal voor dierenartsen geschreven zijn zullen waarschijnlijk opties bevatten die Medicom niet heeft. Ik denk bijv dat je in Medicom niet kunt aangeven of het een hond, kat, hamster of cavia betreft. En dat is voor een dierenarts toch wel handig om te weten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja daar heb je wel gelijk in, maar vind het wel bizar dat je iemand als 'dier' kan invoeren.

Antwoorden (1)

Nee; bij de dierenarts heb je de gegevens van de eigenaar en van 1 of meer dieren. Dat plaatje past niet bij de gegevens van een huisarts waar 1 persoon maar 1 keer in het systeem kan worden opgenomen. En het wordt lastig zoeken naar een huisdier als de eigenaar er 100 heeft. En hij hoeft niet alle dieren in het systeem van de dierenarts hebben staan. Past dus niet echt.