Kan je een spel "geven" aan een ander steam-account?

Ik wil counterstrike aan iemand anders geven, want dit speel ik toch niet meer. Maar mijn steam-account wil ik houden omdat ik die gebruik voor de nieuwe call of duty.

Kan die andere persoon mijn spel gebruiken op zijn account? Ik heb het legaal dus de key heb ik. Alleen geregistreerd met mijn steam-account.

Iemand een oplossing?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
9.8K

Antwoorden (2)

Ja, dat kan via de zogenaamde "gift feature". In de bron lees er nog veel meer over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor zover ik weet en voor zover ik kan vinden is het helaas niet mogelijk om een spel van de ene steam-account aan de andere te geven. Zodra een spel op een steam-account is geregistreerd, kan je het met die account overal gebruiken, maar kan je het ook niet meer aan een andere account binden. Je zou nog speciaal een mail/brief kunnen schrijven aan STEAM (support) om te vragen of hier (in jouw geval) misschien een mogelijkheid voor is. Maar ik ben bang dat het niet gaat lukken.