Mijn vlc mediaplayer maakt geen geluid meer, wat kan ik doen?

Ik heb vlc mediaplayer vandaag gedownload, maar als ik film kijk komt er geen geluid maar wel ondertiteling.
en bijvoorbeeld bij windows media player komt er wel geluid en geen ondertiteling.
Dus mijn vraag is hoe kan ik geluid krijgen bij vlc mediaplayer?
De geluid staat altijd aan, Geluid werkte niet meer sinds laatste update.
Wie kan me helpen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
6K

Het beste antwoord

Vlc Lan player, pracht programma.
Doch heeft wel eens makken.
En dit is er één van.......
Deinstaleer Vlc met behulp van revo uninstaller.
Een bruikbare probeerversie vind u hier;
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Dit programma heeft als voordeel dat hij ook het register naloopt voor eventuele restbestanden.
Eventueel kunt u ook nog Eusing free registry cleaner gebruiken.
Te vinden op;
http://www.eusing.com/free_registry_cleaner/registry_cleaner.htm
En laat u deze ook even te keer gaan op uw systeem.
Als dat alles gebeurt is, dan doet u even een herstart en dan installeer u opnieuw Vlc lan.

Mocht dit alles nog niet werken dan kunt er voor kiezen om een ondersteunende Codecpack te instaleren.
Zoals bijvoorbeeld CCCP;
http://www.cccp-project.net/

In ieder geval u heeft weer wat te lezen en te doen.
Veel succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het beste is de vlc mediaplayer te verwijderen en hem opnieuw te downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb dat ook al geprobeerd maar lukt niet
Misschien zijn er restjes blijven hangen met instellingen bv die corrupt zijn. Dan zou je ff moeten deïnstalleren en dan handmatig de mapjes nagaan waar restjes in kunnen blijven zitten. Eventueel kun je het eens met revo uninstaller proberen.

Tip: Probeer KMPlayer eens, heeft ook z'n eigen codecs ingebouwd zitten maar is veel gelikter dan VLC.