Mijn pagina op word is doormidden "geknipt", hoe op te lossen?

Ik wilde een "ß" op mijn toetsenbord doen, maar toen ging het mis. Ik gebruikte ctrl-Alt geloof ik. Er kwam een horizontale lijn en die kreeg ik niet weg door op vorige te klikken. Daarom klikte ik gewoon op de pagina. Toen kwam er dit:

Toegevoegd na 2 minuten:
Microsoft Word 2010

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen kreeg ik dit wat!??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat plaatje..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb je net toegevoegd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat komt door je scherm heb ik ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
k heb het document even weggeklikt en daarna weer geopend, en nu is het weg. maar iig erg bedankt allemaal!

Het beste antwoord

Klik op het tabblad "Beeld", en kies daar voor "Splitsing verwijderen".
Plaatje bij antwoord
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel!

Andere antwoorden (1)

Je kunt dit probleem inderdaad via het lint oplossen, maar je kunt de splitsing ook gewoon naar boven slepen.

Met Ctrl-Alt-S krijg je het ß-teken, dus zul je dat wel gedaan hebben.