Wat gebeurd er als ik een map verborgen zet in windows? en hoe krijg ik die dan nog terug te zien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

In Windows Verkenner kun je instellen of je verborgen mappen wel of niet wilt zien. Als je dus instelt dat je verborgen mappen wilt zien, zie je ze gewoon. Maar standaard staat ingesteld dat je verborgen mappen niet ziet.

Toegevoegd na 11 uur:
En als je de map weer kunt zien, kun je ook de instellingen van die map weer aanpassen. Je kunt de specifieke map dan weer op zichtbaar zetten.
Plaatje bij antwoord
bamibal
12 jaar geleden
Cmd en dan attribute - h
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Hansbrinker Niet attribute -h maar attrib -h.

Op de volgende manier maakt u verborgen bestanden en mappen zichtbaar.

1.Open Mapopties door achtereenvolgens te klikken op de knop Start, Configuratiescherm, Vormgeving en persoonlijke instellingen en Mapopties.

2.Klik op het tabblad Weergave.

3.Klik onder Geavanceerde instellingen op Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven en klik vervolgens op OK.