hoe kan ik een pdf-bestand leesbaar maken? Nu krijg ik alleen een blanco scherm.

In een tekst kan ik wat aanklikken om een pdf te openen, maar ik krijg wel het tabblad maar het scherm is leeg.

Toegevoegd na 18 minuten:
Van Adobe Reader heb ik pas nog een update geïnstalleerd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
3.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sla de PDF op op je computer (rechtsklikken, of eerst Adobe plugin uitschakelen) en open 'm dan in Adobe Reader. Bij mij lukt 't meestal ook niet om PDFs in m'n browser te openen en krijg ik idd ook een leeg tabblad. Dat zou met m'n beveiligingsinstellingen te maken kunnen hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een goeie. +

Het beste antwoord

Je zou twee dingen kunnen doen. Om te beginnen moet je Adobe Reader verwijderen via Start > Configuratiescherm > Software (of: Programma's en onderdelen). Start daarna je pc opnieuw op. Nu kun je kiezen: óf je installeert Adobe Reader opnieuw (http://get.adobe.com/nl/reader/) óf je kiest een ander programma, bijvoorbeeld Foxit Reader (http://www.foxitsoftware.com/Secure_PDF_Reader). Als je voor Adobe Reader kiest en het blijkt niet te werken, kun je daarna ook Foxit nog installeren.
Pieter2011
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
foxit alleen voor windows? Heb een Macbook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, Mac. Dat soort dingen is natuurlijk wel handig om te vermelden bij je vraag, anders gaan mensen uit van een PC met Firefox of IE.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik heb Firefox! Foxit alleen voor windows. Raar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je hebt mss. wel Firefox, maar je hebt wel een Mac en die kan weer net andere probleempjes hebben dan een PC. Of misschien had je wel Safari (verwacht je wel op een Mac).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb zowel Safari als Firefox. Gebruik alleen Firefox. Maar ok, dankjewel in ieder geval. Want wat je hier boven in je reactie zegt, lukt wel. Het pdf bestand verslepen en dan openen. +
Pieter2011
12 jaar geleden
Sorry, ik was er even tussenuit... Jammer dat je niet in je vraag vermeldde dat je een Mac hebt, want dan had ik een ander antwoord gegeven. De Adobe-versie voor de Mac vind je hier: http://www.adobe.com/support/downloads/product.jsp?platform=macintosh&product=10
Je zou ook de PDF Browser Plugin kunnen downloaden
http://www.schubert-it.com/pluginpdf/
of je zou Skim kunnen proberen:
http://www.macupdate.com/app/mac/24590/skim
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de reacties staan ook goede dingen maar dit vind ik het beste antwoord.

Andere antwoorden (2)

Dan moet je adobe downloaden deze reader is gratis te downloaden hieronder de link om te downloaden
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar die heb ik! Pas nog een update geinstalleerd!
Een programma die ikzelf beter vind dan Adobe Reader is Nitro Reader.