Bestaat er ook een programma zoals 'Instagram voor je smartphone', om je foto's eenvoudig te bewerken op de pc?

Instagram voor de smartphone is momenteel erg 'hot'.

Zijn er ook soortgelijke programma's voor een Windows PC die ongeveer hetzelfde kunnen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Picasa komt aardig in de buurt. Dit kan je proberen, hierin zitten ook veel filters.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, maar niet zo uitgebreid denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download pixlr o-matic. Is een gratis programma voor windows en heeft ongeveer dezelfde effecten als instagram.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De computer is altijd al de beste tool geweest voor foto-bewerking. Maar doordat softwareals pfotoshop zo uitgebreid is, kun je er gewoon meer mee. En dat betekend automatisch dat 1-druk-op-de-knop-effecten niet aanwezig zijn.
Persoonlijk vind ik het wel weer genoeg geweest met Instragram. Maar speciaal voor jou heb ik een setje actiescripts gevonden voor photoshop. Actie scripts zijn eigenlijk een serie opdrachten, met in dit geval als resultaat een Instragram effect op je foto!