Hoe werkt Avidemux?

ik wil graag een deel van een videoclip in slowmotion zetten, ik heb informatie op gezocht, programma gedownload maar ik weet niet hoe het werkt, kunnen jullie een paar tips geven zodat het wel lukt, of als dit niet een goed programma is een betere aan wizen en eventueel uitleg geven? alvast erg bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit er geen helpfunctie bij het programma?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee ik heb net alles bekeken, men zegt dat je met behulp van dit programma dingen in slowmotion kan zetten, ik ga nog een keer kijken voor de zekerheid

Antwoorden (1)

avidemux is wel een goed programma maar ingewikkeld. je kan het makkelijk doen met windows (live) movie maker, staat standaard op iedere pc.
Als je een apple hebt je een probleem want die heeft dat niet. Maar dan kun je gewoon imovie nemen wat misschien nog wel simpeler is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
erg bedankt voor uw tip ik kan hem op slowmotion zetten, alleen het probleem is dat het beeld niet in takt blijft