Hoe kan ik Skipity verwijderen uit Firefox?

Ik heb opeens in Firefox in de werkbalk een button met Sklpity gekregen. Uiterst irritant. Hoe raak ik die kwijt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Hoi Sherpa,

Het schijnt een add-on te zijn die meelift bij software om zaken van youtube af te halen. Via de link worden wat mogelijkheden gegeven om Skipity te verwijderen, specifiek over Firefox gaat het onderstaande antwoord:

To remove Skipity from Firefox:
1. Click on the orange "Firefox" tab in the top left corner of the screen.
2. In the drop-down menu that appears, click on "Add-ons" in the right hand column.
3. In the "Add-ons Manager" page that appears, navigate to the second item from the top, which should be "Extensions". Click on this.
4. In the list of extensions that appears, you need to find the one entitled "Download YouTube Videos + Flash Video Downloader". In case you have a similarly named "genuine" application, the one that contains Skipity also says "by Konverts".
5. Click on the "Remove" button to get rid of Skipity.
6. Re-start Firefox and check that the stupid, pointless, Skipity toolbar is no longer wasting your screen space.
7. Run your anti-virus scanner and check that the three viruses have been added to your quarantine vault.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat heeft geholpen. Dank ! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mooi dat het gelukt is!