Bij Picasa worden telkens al mijn galaden foto's gewist, als de laatste foto klaar is

Wat ik al geprobeerd heb: oude Picasa software verwijderd en opnieuw de nieuwste versie geinstalleerd. Ook een oude versie geprobeerd, maar die wordt automatisch weer vervangen door een nieuwe versie.....Help!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Bij die van mij kan je instellen wat je wilt dat ie doet na het kopieren: verwijderen, zo laten, en nog een derde optie dacht ik die ik even vergeten ben.
Zie je die opties bij jouw picasa niet?

Toegevoegd na 35 seconden:
Oh ehm, wat bedoel je eigenlijk? Worden de foto's van je camera gewist of van je computer?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geladen foto's op de pc....
Om foto's te uploaden naar Picasa website. Selecteer de foto's die je wil plaatsen deze kan je vastzetten met een punaize. Daarna op 'Uploaden' klikken. Een nieuw kader komt te voorschijn. Klik op nieuw en geef het album een naam. vb Bloemen. Daarna de grootte toekenen 1600 pix of 640 pix. Daarna aanstippen Zichtbaar of niet vermeld.
Nogmaals op uploaden klikken. In een nieuw venster zie je het verloop van de vooruitgang. Druk dan op album online bekijken. Indien ok mag je op wissen drukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat komt omdat je dan die foto bewerkt en dan doet die het niet omdat je dan op die foto die je hebt daar slaajeop dus kopie eer foto dan anderenaam dan zelfde map en dan kun je het doen p.s. als je nog niet snapt stuur even bericht en je vraag en je krijg antwoort !