Waar vind ik de email gegevens van Windows Live Mail?

Mijn computer heeft de geest gegeven. Nieuwe gekocht. Kan oude harde schijf lezen via een docking station. Oude en nieuwe computer windows 7. Weet niet waar ik de email gegevens kan vinden.

Toegevoegd na 2 uur:
Ik wil dus graag de emails van mijn oude computer vinden, en overzetten naar mijn nieuwe computer.

Toegevoegd na 2 uur:
op mijn nieuwe computer werkt Windows live mail al, maar ik heb de emails van de oude computer nodig.

Toegevoegd na 4 uur:
Bedankt voor al je hulp, maar ik vind geen map winmail. met zoeken op beide schijven (oud en nieuw) vind ik alleen een bestand WinMail.exe.mui in C:\Windows\winsxs\x86_microsoft-windows-mail-ap... dus nog een riedeltje erachter. Maar het is geen map, maar een bestand. Heb besloten om het maar op te geven. Nogmaals, bedankt!

Toegevoegd na 5 uur:
BINGO!!! Alleen was de naam van de map geem "windowsmail" maar "Windows Live Mail"
Heel erg bedankt peterenada!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
3.2K

Het beste antwoord

ga naar Program Files.
Daar vind je Windows Mail.
aanklikken en klaar!

Toegevoegd na 2 uur:
Je zegt zelf dat je de oude schijf nog kunt aanspreken.
op deze oude schijf vind je dus ook oude mappen.
1 van deze mappen heet program files (net als op de nieuwe).
als je deze map opent zie je weer andere mappen.
1 van deze mappen heet Windows Mail.
als je deze opent zie je alle bestanden in deze map
1 van deze bestanden heet WinMail.
open deze en je e-mail komt tevoorschijn

Toegevoegd na 4 uur:
OPGEVEN?????
probeer nog even het volgende

als je de map kunt aanspreken heeft hij ook een letter toegewezen.
laten we aannemen dat dit C is.

Probeer nu : C:\gebruikers\ (jouw gebruikersnaam) \AppData\Local|Microsoft\WindowsMail

hier zouden de bestanden moeten staan.
suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat TO de oude logiggegevens plus bestanden bedoeld