hoe kun je woorden husselen, in word of excel?

ik heb dit nodig met leren, ik vind wrts een vervelend programma omdat ik wel eens typfoutjes maak maar als ik het opschrijf doe ik dat niet, en als ik het opschrijf onthoud ik het beter.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
12.5K

Antwoorden (2)

In excel kun je het op alfabetische volgorde zetten door bovenaan te kiezen voor 'gegevens' en dan voor A-Z of Z-A
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de woorden niet op alfabetische volgorde wilt hebben, kun je ook in de kolom naast je woorden een random getal laten genereren en die getallen op volgorde zetten:
1) type de volgende formule in de eerste cell, dus naast je bovenste woord: =RAND()
2) trek deze formule door naar beneden zodat hij naast al je woorden staat
3) selecteer de random getallen en laat ze op volgorde zetten (je krijgt nog een vraag of je alleen die ene kolom op volgorde wilt, of dat hij de kolom daarnaast meeneemt, dan kies je 'expand the selection' -of de Nederlandse variant daarvan.

Succes met leren!