waar kun je een Apple Macbook prosoftware vinden?

mijn laptop is helemaal leeg want er staat geen software op dus die moet ik een downloaden, maar waar kun je die vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een lege macbook pro?
Of wil je macos op een standaard laptop installeren? (dat gaat niet)

Antwoorden (1)

Uhh... software koop je, en zeker software zoals een besturingssysteem. OSX kost slechts een paar tientjes, Windows begint bij 100 euro, en LINUX is in vele verschillende distributies gratis te downloaden.
Succes, het is echt heel simpel als je de CD/DVD gekocht hebt in de Apple winkel.