Ik heb een microfoon(koptelefoon) die doet het als ik praat , maar niet op skype daar heb ik hem voor gekocht namelijk? wie weet hoe dit werkt?

Dus hij doet het niet op skype weet jij hoe hij dat wel doet

Tanks voor je reactie
Sander

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.3K
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Wat voor microfoon heb je? Onderste reactie zegt dat hij misschien niet werkt met skype. Dat zou ik dus eerst even controleren voordat je een nieuwe koopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je schrijft dat je een "microfoon(koptelefoon)" gebruikt. Bedoel je misschien een headset? Ik gebruik zelf de Logitech Gaming Headset G330 en dat werkt prima.

Antwoorden (4)

De makkelijkste manier vind ik door de Echo/ soundtest te bellen, daarna op gesprekskwaliteit te drukken (de knop met de balkjes die steeds groter worden) daarna kun je een microfoon selecteren of de input waar je je microfoon heb in gestopt. Daarna kun je hem meteen testen.

Groeten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je in skype zelf hem gemute staat als ie gewoon werkt met bijv msn
dan werkt ie ook in skype lijkt mij
je kan hem instellen of even in je sound optie kijken
welke microfoon je gebruikt misschien staat die nog op het microfoontje dat in de webcam zit ??
capthavoc
12 jaar geleden
heb ik ook. waarschijnlijk kan hij gewoon niet op Skype. niet alle microfoons kunnen op Skype. er is dis maar een oplossing: een nieuwe kopen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het handige van skype is dat je kunt instellen welke geluidskaart en microfoon je wilt gebruiken bij de tools audio settings, audio instellingen. Je kun ook andere speakers instellen, als je twee geluidskaarten op je pc hebt. Handig als je ook muziek op wilt hebben als je aan het skypen bent.

Waarschijnlijk moet je daar dus even de instellingen aanpassen en testen met een testgesprek.