bestaat er een soort aero functie voor linux mandirva

bij windows had ik altijd de aero functie, deze mis ik in mandriva kan je dit ergen downloaden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Download COMPIZ eens, dat heeft allemaal effecten voor o.a. KDE.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Is vixta Aero 3D misschien iets? Dit schijnt aardig in de buurt te komen qua grafische mogelijkheden. Of is dat niet wat je bedoelt?

http://linux.softpedia.com/get/System/Operating-Systems/Linux-Distributions/Vixta-Aero-3D-44656.shtml
A Fedora-based Linux distribution designed to be user-friendly and eye-catching, similar in look and feel to Vista.
Vixta Aero 3D aims to be a Fedora-based Linux distribution designed to be user-friendly and eye-catching, similar in look and feel to Windows Vista.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me dat de vraagsteller zoekt naar een manier om grafische effecten _onder mandriva_ te krijgen, en niet op zoek is naar een andere distro.