Hoe kan je internet aan laten staan tijdens slaapstand van windows 7?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je bijvoorbeeld iets downloaden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ook en bijvoorbeeld als ik in een spel iets doe
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Hmm, wou je een bot aanzetten in wow? Die voor jou gaat farmen als je niet thuis bent? Daar word je mee betrapt, en dan ben je je account kwijt. Het is geen vraag of je betrapt word, alleen hoe lang het duurt ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HeerVoldemo ik bedoel in runescape bot, ik wil het aan laten staan.
Dus maakt niks uit van ban gewoon dat die aan staan tijdens slaapstand. Enig idee?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap de vraag niet, internet staat altijd aan.

Het beste antwoord

Nee, helaas. Dat gaat niet werken omdat bij zoiets de processor aan moet blijven staan. Dat gebeurt niet in de slaapstand. De verbindingen worden dan ook verbroken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje voor het antwoord :)

Andere antwoorden (1)

Je browservenster niet sluiten als je de slaapstand inschakelt. De huidige toestand wordt opgeslagen en na herstarten hersteld.
In de slaapstand "werkt" de computer echter niet.

Toegevoegd na 3 minuten:
Of programma's op andere computers de toestand vasthouden hangt van die andere computers af. Meestal haken die af als ze een tijdje geen contact meer gehouden hebben.
Maar bijvoorbeeld GV blijft wel ingelogd.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoelde eigenlijk in een spel, Als je zeg maar online wilt blijven staan net als world of warcraft.
HeerVoldemort
12 jaar geleden
In wow kan je niet online blijven staan ;-p
Je word na 20 minuten niets doen uitgelogd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vraag is hoe kan ik internet aan laten staan?
Niet dat ik uitlog? gewoon de vraag die ik vroeg