Ik ben op zoek naar een gratis Muziek maak/produceer programma, wie kan mij helpen?

Ik heb een trial version van het programma Music Maker gebruikt en dit is eigenlijk wat ik zoek.
Het echte programma kost echter 400 euro, en dat is simpelweg te duur voor mij.

In het programma moeten al voorprogrammeerde beats zitten, makkelijk te gebruiken zijn en echt een muziek máák programma zijn (dus geen recorder)

Ik heb al geprobeerd:
- DarkWave (geen succes: amateuristisch, geen voorgeprogrammeerde beats en niet handig in gebruik.
- Temper (geen voorgeprogrammeerde beats)
- LMMS (geen voorgeprogrammeerde beats)
- Magix Music Maker (eigenlijk dus precies wat ik zoek maar véél te duur)

Ik hoop dat iemand het programmaatje weet wat ik nodig heb.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.4K

Het beste antwoord

Ik zou zeggen Fruity Loops nu beter bekend als FL Studio,

Het is een uitstekend programma en word veel gebruikt door al bekende artiesten.
En door veel jongens die ik ken uit mijn buurt die ook proberen door te breken.
In de link kun je naar hun website, en de andere is een Wikipedia pagina waaronder andere staat wie er FL Studio gebruikt.
Er is een gratis trial versie, en als je de volledige versie wilt kopen ben je bij de duurste versie 300 dollar kwijt.
Prijzen beginnend vanaf de 50 dollar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dit is een handige site, waar je misschien wat aan hebt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Of tux gitaar(googlen) is misschien ook wel geschikt, die is ook is de naam een beetje verkeerd ook voor andere muziekinstrumenten.

Toegevoegd na 25 minuten:
Dit is een betere:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk bij de reactie van je vraag daar heb Ik kom zo! Nog wen programma gezet
eJay! Dat is echt een geweldig mix programmaatje, met honderden voorgeprogrammeerde beats in allerlei vormen (gitaar tot drums to techno).

Je hebt zowel gratis versies als betaalde versies, die niet meer kosten als 20 euro.

Heb er jaren plezier van gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Garageband.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uhm ik denk dat je ook via Looplabs kan maken?
Looplabs is gratis en hoef je niet te downloaden