Hoe los een lag op die opeens zonder oorzaak aanwezig is?

Ik probeer Lego Star Wars III te spelen op een computer met de volgende specificaties:
- a8n32-sli
- Athlon 64 x2 4400+ (@2.42 Ghz)
- 2x 8800 GT Sli
- Windows

Als je het spel speelt nadat je hem hebt geïnstalleerd werkt het gewoon normaal. Als je daarna nog een keer het spel opstart gaat hij zelfs bij het intrologo heel erg hakkelen en het spel zelf is helemaal onspeelbaar... Ik heb al een keer windows 7 opnieuw geïnstalleerd maar ook toen kon ik het 1 keer spelen en daarna werkte het niet meer goed. Wat moet ik doen om het weer normaal te krijgen?

Alvast Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Zonder oorzaak, lijkt mij vreemd.
Ik zou gaan denken dat er iets in de achtergrond meestart.
Malware o.i.d.

Doet hij het ook als je de pc een reboot geeft?

Wil je je pc doorgelicht hebben, dan download even het programma hijackthis en maak even een logbestand aan.
Dit logbestand plaats je dan op;
http://www.pc-helpforum.be/f163/

Hoe het e.e.a. werkt staat in de onderstaande link omschreven.
http://www.pc-helpforum.be/f163/hoe-maak-ik-een-hijackthis-logje-36264/

suc6