Een klein stukje tekst onderaan op de pagina waar je iets uitlegt. Bv: Declareren*

*rekening indienen voor gemaakte kosten of geleverde diensten

Toegevoegd na 14 seconden:
Het sterretje + uitleg is de voetnoot
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit is een stukje tekst aan de onderzijde van de pagina, waar je de bron vermelding neer zet er komt er dan een ¹ achter het woord te staan. en onder aan de pagina weer een ¹tje en daar kan je dan de bron achter schrijven bijvoorbeeld
² j. de vries ,de telegraaf, 22-33-2012.

Toegevoegd na 3 minuten:
inderdaad kan je er ook een extra uitleg geven zo als Powergen zegt of een vermelding naar een ander hoofd stuk bijvoorbeeld:
³ zie paragraaf 132 hoofdstuk 145 appendix R