Is er een programma dat .vep-video's omzet in bijv. avi?

Want ik gebruik AVS Video Editor en die kan alleen video's opslaan met .vep, en daarmee kun je ze bijv. niet op youtube zetten of afspelen in Windows Media Player.
Ik heb al AVS Video Converter geprobeerd, maar dat doet het niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.6K

Antwoorden (1)

Nee je maakt een denk fout. .vep is geen videobestand maar een productie bestand. Je moet in je editor uitschrijven naar video doen ipv bestand opslaan. Die .vep bestanden zijn gewoon kleine bestanden die zeggen waar je geknipt hebt in welk bestand maar hebben geen videodata in zich.

Toegevoegd na 11 minuten:
http://www.avs4you.com/guides/How-to-save-the-project-and-video-in-AVS-Video-Editor.aspx

Je moet op PRODUCE klikken om je video uit te schrijven. Bedenk goed wat je wil hebben en welke kwaliteit/grootte (dit is afhankelijk van het apparaat waarmee je het af wil spelen de kwaliteit die de video nu heeft)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijgewerkt