weet iemand een goeie website voor kinderen waar je klok kijken digitaal kan oefenen?

mijn kind heeft wat moeite met digitaal klokkijken weet iemand een goeie website om te oefen met digitaal klokijken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bij google digitaal klokkijken oefenen intoetst krijg je heel veel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop toch gewoon in de speelgoedwinkel een speelgoed klok, kinderen kijken toch al te veel op de computer en hang een grote klok op hun slaapkamer, voor de tijd van het opstaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eddijst, het gaat om DIGITAAL klokkijken, geen speelgoedklok en goed oefenen doen je niet met 1 of 2x per dag maar met 10 min achter elkaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wie gooie antwoorden heeft niet regageren maar antwoorden

Het beste antwoord

Ik heb zo'n beetje alle sites wel uitgetest en mijn kind werkt het beste met deze site: http://www.klokkijker.nl/

Even goed kijken hoe het werkt, bovenaan kun je de digitale klok instellen (12 of 24 uurs) en onderaan moet je op de 2 klikken voor alleen digitaal en op de 3 voor beide klokken tegelijk.

Bij tijdkeuze bovenaan kun je in stapjes instellen wat je gaat oefenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

een hele leuke site vind je hier http://www.spelletjesplein.nl/sitemanager.asp?pid=18&plein=314

Toegevoegd na 51 seconden:
het gaat in stapjes: vijf minuten, 10 minuten, kwartier
met duidelijke plaatjes. veel plezier ermee.