waarom werkt Mass Effect 3 niet?

ik heb net Mass Effect 3 maar om 1 of andere reden krijg ik elke keer dit te zien (zie plaatje)
Wat moet ik nou doen?
ik heb alles goed doorlopen en alles klopt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn broer heeft hem al uitgespeeld!(Op de PC)
Echte hardcore gamer hè?^^ Heb je al gehoord over het einde???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@laurena nee ik heb nog niet gehoord over het einde en dat wil ik zo houden...
heb hem ondertussen wel aan de praat gekregen alleen werkt multiplay niet... dan krijg ik weer dit scherm te zien... ene code gelekt? Gebanned? Lijkt me sterk heb het spel vandaag gekocht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
so im screwed? 0.o

Antwoorden (1)

Dit schijnt meer voor te komen. Als je hem wel gewoon legaal gekocht hebt, raad ik je aan om even contact op te nemen met EA:

http://help.ea.com/

Er zijn mensen die persoonlijk contact hebben gehad met EA en die hebben een nieuwe code gekregen.