Need for speed traag kan ik hem versnellen ?

Hallo ik heb need for speed hot pursuit gekocht maar na het downloaden speelde ik het maar hij ging zeer traag
Weet jij hoe ik hem kan versnellen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Thijs, waardoor het spel sneller loopt. Je kan de snelheid van het spel dus wel versnellen.

Antwoorden (3)

Naar de computershop met je computer voor een nieuwe videoplaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn miljoenen mogelijkheden om je PC en/of het spel te versnellen, alleen is de werking hiervan niet altijd het best.
Ik zou je aanraden geen programma's o.i.d. te gebruiken hiervoor, aangezien dit niet altijd het beste is voor je PC.

Probeer het eerst met simpele dingen, zoals:

Open taakbeheer wanneer het spel aanstaat (CTRL+ALT+DELETE) en kijk onder het tab "Processen" naar het spel dat je draait. Rechtermuisknop erop, verander prioriteit naar hoog.

Verder verander ook je ingame opties, zet bijvoorbeeld alles op laag of uit en probeer het dan nog een keer.

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je niet de grafische kwaliteit van het spel verlagen? (in de instellingen van het spel)
Anders moet je een nieuwe videokaart kopen en dat is niet zo goedkoop....

Wat zijn eigenlijk je pc specs? (welke processor, welke viedokaart enz. zitten er in?)