Excel-Timesheet? Tijd - (min) pauze aftrek?

Hallo, ik ben opzoek naar een downloadbare timesheet van excel. Dus tijd hoe laat ik werk en hoe laat ik klaar ben.

En pauze halfuurtje automatisch eraf.
Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.9K

Antwoorden (1)

Je kunt timesheet templates downloaden bij Microsoft.

Normaal gesproken zet je in een tijdsheet de begintijd tot pauzetijd en tijd na de pauze tot eindtijd. Dat maakt het eenduidiger en ook mogelijk om langere pauzes te nemen of geen pauzes. Je moet minimaal een half uur pauze nemen per dag, maar als ik twee afspraken heb op een dag van 4 uur, dan neem ik wel pauze in de auto.

Met een tijdschema waarin je gewoon de begin en eindtijden zet ben je het meest flexibel.

Toegevoegd na 2 minuten:
In sommige tijdschema's zoals "Employee Time by Dairl" zet je de pauzetijd per dag erin en dan wordt dit afgetrokken. Dat is ook een mogelijkheid.

In de onderste link een NL versie.