Hoe start ik mijn Sims 2 op?

ik heb de orginele spel cd van Sims 2 in de computer gedaan, maar het opstart scherm wat een paar jaar geleden op deze computer wel altijd gewoon in beeld kwam komt nu niet. en ook als ik naar 'deze computer' ga, staat het icoontje van sims er niet bij. Als ik dan op het cd station klik, opent het laatje wel maar daar zat de cd al in. Enig idee hoe dit kan en hoe ik nu mijn spel kan opstarten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (2)

een paar jaar geleden zeg je, heb je nu dan nog dezelfde OS? in windows 7 zal je nl problemen hebben. wat je kan proberen is het spel op te starten in compabiliteitsmodus, dat kan je aanpassen als je rechtsklikt op het spel, bij eigenschappen/tab aanpassen.
je zal zelf effe moeten testen of je dat ook kan aanpassen als je het icoontje niét ziet, daar kan ik niet direct op antwoorden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien het spel weer ff installeren?