Hoe haal je het Twixtor watermerk weg?

Ik heb het programma Twixtor gedownload om slow motion mee te maken in Adobe Premiere. Ik heb de full version maar toch een watermerk.
Hoe haal ik die weg? (Zie foto voor watermerk)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik mis hier het (tenminste voor mij) meest voor de hand liggende antwoord: De maker(s) vragen.

Als het toch een legale versie van Twixtor is, tenminste...dat begrijp ik uit de antwoorden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op het adres http://www.revisionfx.com/support/ vond ik het e-mailadres techsupport@revisionfx.com. Je zou dus je vraag hier kunnen voorleggen. Ik zou wel die web pagina even lezen.