Op het moment dat ik de eerste letter van een mailadres intoets verschijnt een lijst van alle namen die met die letter beginnen. Hoe verwijder ik die?

Het heeft niets te maken met het adresboek. Als ik daarin kijk is het helemaal leeg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan zul je even moeten vertellen in wat voor programma je die letter intoetst...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Outlook. Als ik een nieuwe email wil versturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is het hem nou net. Als ik op adresboek klik en vervolgens op contactpersonen, verschijnt een leeg veld. Daar staan ze dus niet in.

Het beste antwoord

Net zoals browsers bijhouden welke webadressen je ingevoerd hebt, houdt Outlook bij welke e-mailadressen je ingetypt hebt.

Afhankelijk van de versie wordt dat in een apart bestand (< Outlook 2010) gedaan of in in je berichtenarchief.

In Outlook 2010 kun je de cache wissen door Outlook te starten met de optie /CleanAutoCompleteCache.

Bij eerdere Outlook-versies moet je op zoek naar een .nk2-bestand in je gebruikersmap. Zie bron voor mogelijke locaties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Goeie. Of die eerste letter typen, en dan Delete indrukken om die naam te verwijderen, dat werkt ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, maar vraagsteller had het over de hele lijst.
Cryofiel
12 jaar geleden
Da's waar. Voor mij is deze methode de enige die ik kan onthouden... ;-) En de snelheid valt wel mee, hoor. Type de a in, en houd dan de Delete-toets ingedrukt tot alle adressen die met een a beginnen weg zijn. Type dan een b in en doe hetzelfde. Zo gek lang duurt dit niet.