Welk programma kan ik het best gebruiken om bepaalde dingen op afbeeldingen te kopiëren (zie omschrijving)?

hierbij een voorbeeld om het idee wat ik bedoel duidelijk te maken. Bv. Als je een foto maakt van meerdere elementen, dat je 1 element wilt kopiëren om het in een andere afbeelding te plaatsen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Dus je wilt iets uit een foto knippen en op een andere foto plakken?

Als freeware foto bewerk tool staat iig GIMP toch wel bovenaan. En anders kom je al snel uit bij Photoshop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan paint gebruiken. Dat staat al op je pc. Je kopieert de foto waaruit je iets wil halen, plakt hem op paint. Klikt op afbeelding, bijsnijden. Trek een kader rond hetgeen dat je wil, kopieert dat naar een mapje. Je neemt een andere foto, zet dat uitgeknipt stuk erop en klaar os Kees!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad je photoshop hiervoor aan. Het is nauwkeuriger en is zeer kwalitatief. Je kan een probeerversie downloaden op Adobe.com