Hoe schakel ik het automatisch verzenden in Office Outlook 2010 uit?

In oude versies van Outlook moest je een bericht aanmaken, dan op de knop verzenden klikken. Dan kwam het artikel in je outbox. Vervolgens moest je op een andere knop "alles ontvangen/verzenden" klikken, voordat het vanuit je outbox ook echt verstuurd werd. In 2010 is het standaard dat je die extra stap niet hoeft te zetten.

Ik wil deze extra controle echter WEL hebben. Hoe en waar stel ik dit in?

Toegevoegd na 6 dagen:
Gevonden, het staat onder de geavanceerde opties.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.3K

Het beste antwoord

Schakel onder de tab "Verzenden/ontvangen" over op "Offline werken". Er verschijnt dan een rood kruis door de icoon op te taskbar.
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet waar ik naar zocht, wel behulpzaam.