ik ben op zoek naar een softwareprogamma, om digitale foto's op te slaan, te verwerken en te verzenden via E-mail? bvd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Hangt er sterk van af wat je bedoelt met "verwerken" en wat je wilt emailen
Foto's zijn meestal groot, dan is emailen eigenlijk niet zo handig
Tenzij je met "verwerken" bedoelt dat je foto's wilt omzetten naar een kleiner formaat.

Picasa is handig in het bewerken van foto's.
Maar kan niet zelf foto's naar een kleiner formaat omzetten.
Wel kun je er goed uitsnedes mee maken.

Dus eerst moet je bedenken welke bewerkingen je meestal zult doen, en dan pas het handigste programma er bij zoeken.

Picasa werkt best aardig en is gratis, probeer het en onderzoek wat je nog meer nodig hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Je kunt vanuit Picasa foto's mailen. In de instellingen kun je wel degelijk opgeven dat ze eerst verkleind moeten worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt, nog nooit gebruikt.
Het werkt gemakkelijk, maar ik zie niet dat je de afmeting van de foto kunt aanpassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik zelf het gratis programma IranFiew.
Hiermee kun je (veel) foto's tegelijk verkleinen. (om te mailen)
Je kunt ook (veel) foto's een ander nummer geven. Met 1 druk op de knop.
Er zitten nog meer handige functies in, maar deze 2 gebruik ik het meest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben blij dat jullie mij goed op weg hebben geholpen.
ik zal hier zeker gebruik van maken.