hoe krijg je een document in word op een 24 inch scherm mooi in het mdden op 100% weergave?

op mijn brede scherm krijg ik meerdere pagina's te zien. Dat wil ik niet. Maar als ik het document op 'een pagina' zet dan wordt de bladzijde kleiner geschaald. Als ik vervolgens op 100% klik, dan verdwijnt hij naar de linkerzijde van het scherm. Maar ik wil hem dus in het midden!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij rechtsboven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat gebeurt er wanneer je op het lint 'Beeld' in de groep 'In/uitzoomen' klikt op 'Één pagina'?

Het beste antwoord

Ctrl indrukken en dan scrollen met de muis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Klik in het percentage-vakje op 'Hele pagina'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En daarna eventueel op 100%. Het beeld blijft dan in het midden (Word 2003).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank voor je antwoord. Ik werk met word 2007. Daar springt het percentage na jouw tip weer vrolijk terug naar 76%