een kennis krijgt een mail van postmaster delivery notification, status fail, wat kan ik hier aan doen?

ik krijg van hem ook geen mail, hij krijgt antwoord terug dat de email niet kon worden verzonden van postmaster, wat kan ik hier aan doen, dat ik wel zijn emails krijg en hij niet meer krijgt van postmaster?

Toegevoegd na 42 minuten:
zojuist even 300 mails in 1x weg gedaan, de verzonden map word nog wel eens vergeten, ik mail hem dat hij het zo nog even moet proberen, als je mappen aan maakt om alle mails per onderwerp of persoon appart te houden kost dat ook meer ruimte? heb een map postvak in, concepten en zelf een paar aan gemaakt voor me ouders, en 1 map voor t werk enzo. neemt dat niet meer (gereserveerde) ruimte in?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb jij hem toevallig niet bij de geblokte personen staan???
Of dat hij bv live.com tikt ipv.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij heeft mij eerder gemailt dus adres klopt wel en als je in de contactpersonen staat dan is dat het goede adres, ik heb hem niet geblokt.

Antwoorden (2)

wat is de melding die je krijgt ?
zit er geen foutje in het email adres ?
is de postbak vol ?
dan staat er meestal mail delivery failed
postbox is full
of iets in de strekking
als het email fout is dan zegt ie meestal email not existing name o.i.d

Toegevoegd na 15 minuten:
het kan ook zijn dat de bijlage die hij aan die mail heeft toegevoegd te groot is
het ligt aan de provider hoe groot deze mail bijlage mag zijn.
en bestanden als setup.exe, alles dat eindigt op een .exe .msi bat etc mogen niet gemaild worden die moeten eerst gezipt worden.
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb eerder met deze persoon gemailt dus het email adres is goed, maar is zijn postvak dan vol of de mijne? hij mailt mij en hij krijgt die mededeling.. dan kan ik hem de tip geven dat hij zijn postvak moet opruimen, anders moet ik bij mezelf even opruimen.
capthavoc
12 jaar geleden
als hij de foutmelding krijgt zit jouw postbak vol. vergeet niet dat als je email naar de prullenbak verwijst dat deze nog wel bij het totaal worden meegerekend dus leeg dan ook je prullenbak dan is het pas echt weg Ik vermoed dat je een providermail gebruikt als upcmail.nl ziggo.nl of telfort.nl. o.i.d ?
stap over op hotmail of gmail daar heb je een totaal van 7 gig dat is bijna niet vol te krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn mail is @live.nl en dat van hem is @zonnet.nl, ik ruim dagelijks alle ongewenste en de verwijderde map op en ook oude mails die niet meer van toepassing zijn die verwijder ik, en dan leeg ik de map `verwijderd` ook weer...
capthavoc
12 jaar geleden
dan is jouw mailbak groot genoeg lijk mij
probeer hij je een groot bestand te sturen of heel veel foto,s ? o.i.d ?
Ik weet dat de postbak van zonnet maar 50 mb totaal is
het kan dus ook zijn dat de mail te groot is om allereerst in zijn postbak uit te passen
en vandaar ook niet in de postverzonden mail bak
en dan wordt hij gewoon niet verzonden dan zou hij eens moeten kijken hoe vol zijn postbak is en opruiming houden.
gebruik hij de webmail van zonnet ? of een outlook of ander email programma ? heeft hij daar kopie bericht op server laten staan vinkje aan dan loopt die bak snel vol.
en kun je de mail alleen echt verwijderen als hij inlogt op de pagina van tele2 in dit geval.
en daar de zaak opruimt.
het helpt niet om de mail weg te gooien in outlook of welk ander programma dat je daarvoor gebruikt dan ook Let wel als je zelf dit gebruikt dus je ontvangt je live.nl mail in outlook of windows mail of andersoortig email programma
dan verwijder je niet de mail echt
maar ik denk wel dat je dan zou merken dat je constant de zelfde mailtjes elke keer opnieuw krijgt ? en dan heb je wel heel veel mailtjes want 7 gig is bijna niet vol te krijgen
Je kan ook proberen je wachtwoord te veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een fout wachtwoord krijg je een heel andere foutmelding.