de letters uio zijn 456 geworden de keypad is ingeschakeld. hoe kan ik dit uitschakelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.4K

Antwoorden (1)

je vraag is heel erg vaag omschreven, je moet echt beter omschrijven waar het over gaat.

ik neem aan dat het een laptop is, met een toetsenbord die een numpad heeft op bestaande toetsen.

het was handig geweest als je een type van je laptop had gepost

bij de meeste laptops los je dit op door de FN toets ingedrukt te houden (die zit linksonder, bij ctrl en alt in de buurt en heeft meestal blauwe letters) en dan op de numpad vergrendelingsknop te drukken (dit is meestal een andere toets waar in het blauw een tekentje op staat wat het numpad voorstelt of een numpad/nummer met een kruis erdoor).

hieronder een voorbeeld, hoe het zou kunnen zitten, die lock/unlock knop zou op een andere plek kunnen zitten:
http://www.northlite.net/ps/images/keyboard.jpg