Is er een instelling in outlook die het mogelijk maakt, dat er meteen een melding komt als je een nieuwe mail krijgt?

Nu duurt het altijd ong. 10 min. voordat ik een melding krijg op mijn pc, terwijl als ik windows live messenger aan heb staan, het meteen te zien krijg (via windows live messenger dan).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Binnen outlook dien je voor hotmail de outlook connector te installeren. Daarna kan je in de opties van outlook, onder het kopje "verzenden en ontvangen" onder email instellingen (2007), aangeven hoe vaak hij moet controleren op nieuwe berichten. Als je dan ook nog aangeeft dat er een popup in beeld moet komen zodra er mail is ben je heel snel op de hoogte van nieuwe mail
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit heeft te maken met de tijdsinstelling die men in Outlook kan instellen met betrekking tot het controleren op nieuwe e-mail. Of en hoe deze instelling aangepast kan worden is afhankelijk van het soort profiel. ( Exchange, pop3, Live, etc)

Wanneer Outlook connector wordt gebruikt, heeft u wellicht wat aan de informatie op de volgende pagina:

http://support.microsoft.com/kb/889694/nl