Hoe kun je het in- en uitfaden van een clip in Windows Moviemaker verlengen?

Ik kan het (zwart) in- en uitfaden alleen maar standaard krijgen maar dat is te snel, dus dat wil ik graag vertragen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als het goed is, zie je onder je filmpje (in het scherm waarin je het bewerkt) een balk staan.
Dit is een soort tijdlijn; als je je filmpje afspeelt zie je een streepje vooruit glijden langs de stukjes van je film.

In de tijdlijn zelf, zie je verschillende vakjes. Dit is het filmpje met alle stukjes die je ge-edit hebt.
Wanneer je het stukje van het faden toevoegd, verschijnt dat ook als een blokje binnen je tijdbalk. Je kan dat blokje selecteren en slepen naar links of rechts. Dan wordt hij langer, en gaat hij dus langer mee op de tijdlijn, waardoor het faden langer duurt.

Het is een enigszins verwarrende uitleg; moeilijk om in tekst zonder beeld te vertellen, maar ik hoop dat je het begrijpt.