Welke techniek zorgt ervoor dat het knopje 'afbeelding' op de iPhone en iPad niet is geactiveerd?

Als de site op deze toestellen via een browser wordt benaderd, is alles 'bewerkbaar' behalve de afbeelding. Welke techniek verhindert dit, en waarom?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

De meeste website maken inderdaad gebruik van mappen in een computer. Maar bij een iDevice kun je niet in mpen zoeken, maar in de "Photo" App. Dit is inderdaad eeg hinderlijk voor bepaalde website, en social media als je een nieuwe profiel foto wilt uploaden, moet je weer achter je computer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb nu geen iphone meer.
maar toen ik een iphone had lukte het wel via de goeievraag app.
dat geldt dus oook voor de ipad.

nu heb ik android en daar is geen goeievraag app :(
maar kan wel via de browser. ook met die afbeeling.