HELP!! hoe kom ik in een windows 7 computer zonder wachtwoord..?!

ik heb een schoolbestanden op de laptop van mn broer staan alleen ik kom er niet in want ik heb geen wachtwoord en mn broer is niet thuis en ik krijg het wachtwoord niet:S
HELLPP anders krijg ik een 1=(

het is een Windows 7 computer Home premium.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Download windows 7 password remover, en brandt het op een cd'tje. Zoek voor meer informatie even op Internet. (Dus ook voor een tutorial, van hoe het moet).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan breek je wel in in iemands computer.... De vraagsteller moet toestemming/wachtwoord vragen aan broer. Is tegenwoordig niet iedereen wel mobiel bereikbaar?
Als het goed is dan moet je als GAST (andere gebruiker) in de laptop kunnen. Daar is geen wachtwoord voor nodig. Ik hoop voor je dat je dan nog wel bij je eigen bestanden kan komen. Succes