Is er een MSN alternatief met meerdere accounts?

Heel Google afzoeken maar helaas, ik zoek en ik zoek.
Ik zoek een MSN alternatief waarmee ik meerdere MSN accounts kan inladen, wel ieder account met een aparte MSN naam en natuurlijk een eigen lijst; dit moet wel MSN accounts zijn.

Dit heb ik zakelijk nodig, heb meerdere projecten waarvan communicatie via MSN gaat en van die MSN patches om MSN dubbel te kunnen starten zijn vaak instabiel, is er een alternatief tooltje?

12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (5)

Gebruik windows live messenger op je computer als programma. En gebruik hotmail.com en daar kan je ook mee chateen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dit kan helaas niet.
Wat je wel kan doen is inloggen op Ebuddy (via http://www.ebuddy.com/) en met je ander account inloggen via de `gewone` Msn, Windows Live Messenger.
Of via Iloveim (http://www.iloveim.com/)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook twee eBuddy clients openen en dan op twee verschillende accounts inloggen.

Heb je misschien een tablet/smart phone? Dan zou je daarmee ook op msn kunnen gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download messenger plus

http://www.msgplus.net/

Hiermee kan je meerdere account gelijkertijd open hebben staan. In de opties kan je aangeven dat je meerdere accounts wil gebruiken. Daarna start je messenger 2 keer op. Beide zullen dan hetzelfde account openen. Op eentje ervan log je uit en log je opnieuw in met een tweede account. Werkt perfect.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik Miranda instant messenger.
Daarmee kun je chatten met meerdere MSN accounts, maar ook via facebook, gmail, yahoo en nog veel meer.
Het programma is bovendien een stuk kleiner en vriendelijker voor je PC, en advertentievrij (open source)!