Hoe kan je MS Office 2007 naar een andere computer overzetten?

Ik heb net een nieuwe Laptop gekocht, daar wil ik mijn MS Office 2007 op installeren. Hoe kan ik dit overzetten, moet ik eerst MS Office "afmelden" op mij oude laptop en dan opnieuw installeren op mijn nieuwe?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
4.2K

Het beste antwoord

Gewoon office schijfje in de laptop. Dan installeren. Je product-key invoeren en de rest gebeurd vanzelf...

Wanneer je geen office schijfje hebt, wat helaas bij te veel leveranciers gebeurd. Dan kun je alleen maar een nieuw office schijfje kopen. En dan instaleren...

De licentie is overigens voor 3 pc's/laptop's...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb de software gewoon legaal gekocht op dvd-rom. Het enige probleem is dat ik een uitgebreidere versie van MS Office 2007 op mijn oude laptop wil zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb ik ook. Dus wat is het probleem? Je kunt de uitgebreide versie overigens gewoon over de oude office heen schrijven. De rest regelt je laptop wel intern...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!! +1

Andere antwoorden (2)

Officieel zou je dat moeten doen. Bij mij weten heb je een licentie voor een PC en een laptop in geval van thuisgebruik.

Ik denk niet dat je ECHT een probleem hebt als je 2 laptops geinstalleerd hebt op dezelfde licentie, maar formeel zou je de een moeten uninstallen, voor je hem op de ander aanbrengt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je mag volstaan met het de-installeren van het programma op je oude computer en het installeren van het programma op je nieuwe laptop